کاریابی داخلی

کار در خارج از کشور می‌تواند زندگی و حرفه شما را به طرز چشم‌گیری متحول کند. شما در حرفه جدید خود در خارج از کشور، مهارت‌های  جدیدی مانند ارتباطات و شبکه و هم‌چنین مهارت‌های فنی جدید را خواهید آموخت. کار در یک تیم بین‌المللی، مهارت‌های ارتباطی شما را بهبود می‌بخشد.

همچنین، کار در خارج از کشور به شما فرصت یادگیری یک زبان خارجی را می‌دهد. این نه تنها به شما در کار کمک می‌کند، بلکه زندگی در خارج از کشور را برای شما آسان‌تر می‌نماید. علاوه بر این، مهارت‌های زبانی جدید شما تأثیر مثبتی بر حرفه شما خواهد داشت.

کار در یک کشور خارجی راهی فوق‌العاده برای گسترش شبکه شخصی و حرفه‌ای شماست. کار در کشوری دیگر شما را در معرض فرصت‌های تازه‌ای قرار می‌دهد زیرا با افراد محلی و مهاجران کشورهای دیگر همکاری خواهید کرد.

داشتن یک ماموریت بین‌المللی در رزومه ممکن است به شما در یافتن کار در آینده کمک کند. در استخدام، جابجایی استعدادها موضوعی بسیار با اهمیت است و نسبت فزاینده‌ای از مشاغل آینده، نیاز به سفر خارجی خواهند داشت. کار در خارج از کشور انعطاف و استقلال شما را نشان می‌دهد و همچنین رزومه شما را از بقیه متمایز می‌کند

مزایای کار در کشور های دیگر 

_
پیشرفت حرفه‌ای

بسیاری از افراد به این نکته اذعان می‌کنند که آموزش و تجربه کاری که در یک شرکت خارج از کشور به دست می‌آورند، حتی اگر این شرکت وابسته به کارفرمای فعلی آنها باشد، افق و دامنه تخصص آنها را گسترش می‌دهد.

ارتقای مهارت‌های ارتباطی

کارفرمایان به دنبال افرادی هستند که قادر به برقراری ارتباط واضح، شفاف و کارآمد باشند. کار در خارج از کشور یعنی سرمایه‌گذاری زمان برای زندگی در آنجا که این فرصت را به شما می‌دهد تا مهارت‌های ارتباطی خود را کامل کنید.

استقلال و شجاعت

یافتن کار در خارج از کشور به وضوح نشان‌دهنده انگیزه، ابتکار، استقلال، بلوغ و سازگاری است. این ویژگی‌ها بدون شک برای کارفرمایان بسیار ارزشمند هستند. مدیران استخدام متوجه خواهند شد که شما ترسی از خارج شدن از منطقه امن خود و مواجهه با چالش‌های جدید ندارید.

 ذهنیت جهانی

کار در خارج از کشور شما را قادر خواهد ساخت خدمات حرفه‌ای را از منظری کاملا متفاوت انجام دهید و بازاریابی کنید. مدیران استخدام، معتقدند افرادی که به کشورهای مختلف سفر کرده‌اند، دارای ذهنی باز هستند و می‌توانند «خارج از چارچوب» فکر کنند.

امتیازات

با کار در خارج از کشور شما می‌توانید کمک هزینه اضافی برای کمک به جابجایی و استقرار در یک کشور جدید دریافت کنید که اغلب شامل مواردی مانند اقامت، مجوز کار، پوشش پزشکی و سایر امتیازات می‌شود.

ارتقای نردبان شغلی

کار در خارج از کشور به شما این فرصت را می‌دهد که با افراد هم رشته خود در سطح بین‌المللی ارتباط برقرار کنید. بنابراین، حتی زمانی که تصمیم به بازگشت به کشور خود دارید، می‌توانید از راه دور به این روابط ادامه دهید و این حلقه کاری را گسترده‌تر نمایید.

انعطاف و سازگاری با شرایط مختلف

بازار کار رقابتی که با آخرین رکود جهانی تشدید شده است، کارفرمایان را بسیار گزینشی کرده است. در بازار کار امروزی، شرکت‌ها ترجیح می‌دهند افرادی را استخدام کنند که دارای طیف گسترده‌ای از مهارت‌ها باشند.  

دسترسی به کارگاه‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید این است که احتمالاً به فرصت‌های توسعه و آموزش بیشتری مانند کارگاه‌ها و دوره‌های کوتاه‌مدت و حتی همایش‌های بین‌المللی دسترسی خواهید داشت که شما را  واجد شرایط حرفه‌ای در حوزه کاری خود می‌سازد.

استرالیا

کلیک کنید

استرالیا

کانادا

کلیک کنید

کانادا 

المان

کلیک کنید

آلمان

قطر

کلیک کنید

قطر